سخن روز /
بیش از 8 هزار تن انواع کودهای شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین تامین و توزیع شد
1403/05/15

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه امروزه در فعالیت های کشاورزی و باغداری، استفاده از کود امری اجتناب ناپذیر است، اعلام کرد: در 4 ماهه نخست امسال 8 هزار و 387 تن انواع کودهای شیمیایی، ریز مغذی، آلی و زیستی توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین تامین و توزیع شد.

این مسئول بیان کرد: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کودهای شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی تامین و توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده صحیح از کودهای شیمیایی باعث افزایش محصول و حفظ حاصلخیزی خاک می شود و از طرفی مصرف بیش از حد آن موجب آلودگی منابع آب، تخریب بافت خاک و آلودگی خاک خواهد شد.

رحمانی با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده های کشاورزی باکیفیت برای بهره برداران گفت: یکی از وظایف ذاتی این سازمان و تشکل های وابسته که در واقع کشاورزان و روستائیان، اعضاء و سهامداران هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی یادآور شد: توزیع نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان با قیمت مناسب و شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است و کشاورزان می توانند کودهای مورد نیاز خود را از کارگزاران دارای مجوز و مورد تایید دریافت کنند.

تعداد مشاهده خبر60 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal